Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngstejenta ligger på sykehuset og mannen er der med henne. han har ikke med seg skift elelr toalettsaker og avløste meg i går kveld.

jeg skulle egentlig opp dit med ting i dag, men treåringen trasser og sutrer mye i dag. selv er jeg pottetett og forkjøla og jeg slo kneet mitt igjen i går så orker ikke ta de helt store gåturene. har en hund som har fått lite oppmerksomhet den siste tida også så føler for å bli hjemme og bare slappe av.

er det veldig dårlig gjort å vente med å reise opp dit til i morgen tidlig? toalettsaker kan han uansett kjøpe på narvesen og det koster jo en del å komme seg på sykehuset også ( ca 130 kr t/r).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du er egoistisk eller ikke vet jeg ikke.... men hadde aldri hatt lysst å la barnet mitt ligge på sykehuset lenge uten meg! Hadde tørna!

Ville ha ringt mannen og hørt hva han mente om saken! Så bli det lissom opp til han!

Skrevet

Hvis du snakker med mannen din og legger fram saken så tror jeg nok han forstår. Han har nok opplevd treåringen trassig han også ;) Viktig at du får samlet energi til det er din tur å avløse ham igjen.

Skrevet

Samme her. Ring mannen og spør pent, så får det være opp til han. Er jo kjipt å bli "fanga" der uten tingene sine eller no..

Skrevet

Jeg hadde nok dratt opp på sykehuset. Mannen trenger sikkert å bytte tøy, litt toalettsaker. Jenta di har sikkert lyst til å se mammaen sin også.

Skrevet

Uffda stakkars lille jenta di da. Men så lenge pappan er der går det sikkert bra. Er sikkert ikke veldig populært at du kommer på sykehuset for de som jobber der nås om du er forkjøla. Synnest ikke du er egoist jeg. Dere har 2 barn og nå måtte dere dele dere. Dere får ha god bedring både stor og liten. Synnest du kan vente til i morgen jeg. Klems

Skrevet

da har jeg snakka litt med ham og vi blir her til i morgen tidlig. jeg har jo ligget på sykehuset med henne hele perioden før jul, vært med henne på alle undersøkelser (minus en) og lå med henne fram til i går kveld så er jo ikke så lenge hun har vært uten meg.

Skrevet

Er ikke dette noe du heller bør ta opp med mannen din`?? Er vel bare å prate med han og høre hva han sier. Samarbeid heter det!

Skrevet

Du er ikke egoist. Slik må du ikke tenke i det hele tatt. Hun har jo pappa'n sin der oppe, og det er helt sikkert like kos å ha pappa der oppe som mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...