Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Trodde jeg var gravid denne måneden, men menstruasjonen kom på søndag. Likevel oppfører kroppen seg som om den er gravid. Når vil jeg eventuelt bli det igjen?
Mamalari Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 trenger navn eller fødselsdato slik at jeg har noe så jeg kan fokusere på deg, er litt vanskelig når du er anonym
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 25. juni 1968 Kjempeglad for at du tar deg tid :-)
Mamalari Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 får dessverre ikke opp noe graviditet på deg nå, men ser ut til at du blir det i februar. Jeg kan jo ta feil, så ikke gi opp håpet fordet:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 O takk! Februar vil jo bety at jeg kan bli det nå i den kommende perioden det da. Det blir jo ikke noen testing før i februar. Men, kan jo også bety at unfangelsen skjer i februar. Lever i håpet i allefall. Takk og klem Ser du om det blir gutt eller jente?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Kan jeg få spørre hvordan du spår? Kort?
Mamalari Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Får opp gutt:) Jeg spår ved hjelp av pendel og tarrotkort. Har også engelkort og englebrett, men er ganske fersk i det.Hender jeg også før opp en følelse av noe når jeg spår noen, f.eks hvis noen spør hvordan svangerskapet vil gå, kan jeg få vondt i bekkenet, og det kan indikere bekkenløsning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå