grand danois Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 jeg har 100dager ijenn:D nå bjynder nedtellingen for fullt:) å d er bare 5 dager til jeg skal inn på 3.trim:D!! så deili å komme et hakk nermere:D
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Har bare hundre dager igjenn jeg og i dag'=)))) og i morgen bir det itt gøy og bare se ett to sifret tall=)))) men vi ska nok ikke inn på 3 trimester før om 14 dager desverre:*( er fra uke 29 det,eller fra 28+7. vi er jo ve egentig ikke mer en 26+0 i dag.så bir 14 laaaange dager her inne,dette trimestere e rjo undelig
Ane med lillegutt Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 100 dager igjen jeg også Deilig å se at det går nedover, men jeg må si at den siste tida har det gått vel fort... Om slutten skal bli like rask får jeg skynde meg å bli klar
grand danois Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 anonym: nei d står oppe att 2trim. slutter 27+5. d vill si at når du er 28+1 skal man over på 3.trim. jeg er 26+1 i dag,så da er d 4 dager til jeg skal over:) jeg drar vertfdall over da:) på den siden som jeg sjekker fosteret,slutter 2trim. i uke 27. å uke 28 er 3 trim. så da stoler jeg på d:D
grand danois Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 hehe!!! nå ble jeg veldi forvirret her:) det virker som de hopper over en uke på forklaringen ovenfor her. jaja...jeg sjønte vertfal hva du mente:) man er ikkje ferdi her før man er 28 fullgåtte uker. å bjynder på den 29 uken. d va jo sjit:/ men jeg er ikke 26uker. jeg er 26 ferdigåtte uker å 1dag inn i den 27 uken:) jeg har termin 11april.
Baby nr 1 11.4-08 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Moro å komme under 100 dager ja. Eg har også termin 11 april. Men vi er vel ikkje i 3 trimester endå? det er jo når vi er 28 fullgåtte uker...(27+6). Men det skal jammen bli kjekt å komme over der...er liksom så mykje nærmare då
Baby nr 1 11.4-08 Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Hehe...las visst ikkje det siste du hadde skrive
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Ja,det er det jeg mener,det blir 13 dager til vi skal på 3trim. siden vi er 26+1.vi er jo ikke ferdig med den 27 uken før neste onsdag.er ikke alltid like enkelt og forstå når man er ferdig på ett trim. for her på forkaringe på 2 trimester kan men jo få forståelse for at man skal over når man begynner på den 28 uken. ble litt rot det her...hehe,men uansett begynner 3 trimester når man er 28+1,altså når man begynner på den 29 uke.... Har forresten termin selv den 11 april.=))
grand danois Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2008 hehe... ja. man kan bli veldi forvirra:D ååå jeg som hadde gledet meg sann:( bare 4 dager ijenn trodde jeg da:( jaja.... jeg kan sikkert stikke innom der en tur. d er liksom ikke noe her jeg trenger å vite lenger. d blir så kjedeli å lese om ul,å første spark osv.. jeg er så laaaangt forbi d:) men d er jo veldi koseli her da:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå