Gå til innhold

:) termin i september


»-(¯`v´¯)-»

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg må vel også melde meg inn her. Testet svaaakt positivt 22.desember, og senere positivt på enda to tester. Verdens beste julegave :) Det er første gang jeg er gravid, og det er faktisk første forsøk på å bli det også...*heldig* Gleder meg til å følge dere utover :)

I følge mine beregninger har jeg termin 6. september :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så gøy, har termin 4 september:) spennende, første gangen er ekstra gøy da, men også utfordrene:) alt er jo nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gratulerer! Første gangen for deg også?

Alt er nytt ja, og jeg merker allerede at det skjer mye. Blir spennende da. Håper alt går bra.

Den største utfordringen så langt har vært å holde det skjult i julen! Har fått noen skrå blikk i forbindelse med alkoholservering :) Nyttårsaften drakk jeg alkoholfri rødvin, men æsj, det var ikke spesielt godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..d er en stor utfordring å holde d skjult ja..I hverfall om man er glad i å ta seg ett glass vin :) :) Plutselig takker man nei...hehe.. Jeg blir fort avslørt tror jeg..men har gått bra så langt. Har jobbet en del i julen,så :) Sist gang holdt jeg d skjult til jeg var 15 uker på vei.. Brukte en del energi på å skjule d for å si d sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i vin, så har fått maaange skrå blikk ;) Vet ikke hvor lenge vi skal vente med å fortelle alle jeg, men iallefall noen uker til.

Jeg tror du brukte mye energi på å skjule det i 15 uker ja :D Må ha vært en lettelse å kunne si det etter så lang tid :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...