Gå til innhold

hva skal til for å bli satt igang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på føden igår falske rier, jeg har det heletiden. Det går utover livskvaliteten:(

Det fristet å spørre om jeg kunne bli satt igang igår, men så torde ikke jeg det.

Barnet er frisk og hun veier litt over 4kg mener de.

Noen som vet hva kriteriene for å bli satt igang er? 4 dager til termin, men veldig lei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det praktiseres ulikt på ulike sykehus. Vi fikk vite at hvis hun fortsetter å vokse som det her i magen (estimert fødselsvekt på termindato er 4200gram) så skulle de vurdere å sette i gang fødsel på termindato. En annen grunn er vel alvorlig svangerskapsforgiftning eller komplikasjoner.

Bare det jeg har hørt:)

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. I mitt tilfellet er det at kroppen min er utslitt så jeg blir satt i gang 1 dag over termin(de hadde ikke gjort det før termin altså), for jeg tror ikke de setter igang på levanger uten at det er noe spesielt. Hvis man da ikke går over de 12 dagene de praktiserer.

Du kan jo høre med dem og si at det blir for slitsomt, og at du skal fungere etterpå også... lykke til :-)

Skrevet

Ja jeg tror jeg gjør det, for dette er så slitsomt. jeg er ca 2 cm åpen og alt tyderpå at en fødsel kan starte når som helst, jeg er bare sååååååå lei av alle plagene spesielt søvnløshet pga falske rier, sånn konstant!

Jeg ringer å spør imorgen jeg, de sier jo ikke mer enn et nei så det er vert å prøve seg:)

Jeg ble satt igang før uten at jeg bad om dette men, da var det i bærum sk. Jm sa du er moden og 5cm åp.da sparer jeg alle plagene for deg og du får treffe babyen din idag;) 1,5time etter på kom vår prinsess=)

lykke til til dere og:)

Skrevet

Vi får vist litt av chanky babyer he he, jeg synes de er så søte når de er runde jeg, men de går jo fort ned i vekt i de første dagene etter fødsel, så jeg er bare litt beskymret for å presse henne ut jeg, men en epidural i ryggen skal dette også gå bra!

Nå vil jeg bare føde og gjerne ikveld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...