mamma'n til bitteliten Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Imorgen begynner Bitteliten i barnehagen, og jeg gruer meg sånn! Hun er bare 10 mndr, men jeg er under utdanning og kan ikke utsette den et år til, og pappan har tatt ut all permisjonen så nå er det ingen andre muligheter... Tror det vil gå bedre med Bitteliten enn meg. Hun elsker andre barn og er ikke redd for andre mennesker, men jeg føler meg som verdens verste mamma, og vet at det er mange som synes jeg er det også når jeg sender henne så tidlig i bhg. Storesøster begynte da hun var 1 år, og det gikk strålende, men tenk om det ikke går bra med lillemor? Hun er jo babyen min ...
Blind Gudinne Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Å, dette går nok så mye mye bedre enn du tror! Ja, hun er en baby- men tenk deg så gøy hun får det med så mange andre barn rundt seg! Og alle de nye lekene hun kan oppdage! Følte meg som verdens verste mamma da Lillefjert begynte i bhg da han var 13 mnd, men den som rett og slett krabba fra meg den gangen var han, og nå nærmest løper han hele veien til bhg ( han er litt over 2 år). Du er ikke noe dårlig mor fordi du sender henne i barnehage!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Skjønner at du er fortvilet, men dette går helt fint=) Nå kan du bli ferdig med utdannelsen din også=) Og når du er under utdanning har du jo kanskje mulighet til å hente litt tidligere f.eks? Hun kommer til å stortrives med alle de andre barna i barnehagen, og det er nok flinke folk som jobber der og tar vare på henne=9
mamma'n til bitteliten Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Takk for støtte. Det kommer helt sikkert til å gå bra. Avdelingen hun begynner i er den samme som storesøster gikk i før. Personalet der er kjempeflinke, og jeg stoler på dem siden jeg kjenner dem fra før. Jeg har bare denne vonde klumpen i magen...
LizzyG Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Her begynner lille i barnehagen på tirsdag og hun er også 10 mnd. Men hun er glad i andre folk og unger så jeg regner med at det går bra.
selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Minimais var 11mnd da hun begynte i barnehagen Men hun har storesøster der, og det er utrolig flott personale! Hun har klart seg kjempebra Begynner igjen etter juleferien imorra. Lykke til, bitteliten og mamma'n Dette går nok helt bra skal dere se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå