Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har termin( UL tremin) 23.januar- Mens termin er 15.januar. Har hatt et problemfritt svangerskap-ikke hatt noen rier eller noe som jeg har kjent vært ubehagelig i det heletatt--- MEN i dag er det noe som VIRKELIG skjer, jeg har et innmari press ned når jeg går- og stikkninger i nederste del av magen når jeg beveger meg. Magen er helt hard og nurket er helt i 100 der nede... Føler at hun snur seg trill rundt flere ganger i timen... Er førstegangsfødene og ingen erfaring- også er jeg jo bare så utrolig klar for å møte jenta mi- så biter med fast i det minste tegn på at hun kanskje er klar snart..... Noen som vet!?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har hatt det på akkurat samme måte som deg siden 3. juledag. Så det kan virke som om det er hodet som fester seg. Var hos legen 21. desember og fikk beskjed om at hu holdt på og feste seg. Har termin 1. feb, men mensterminen er 21. januar, så vi håper den er mer riktig. Vil møte jenta våres nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå