Venter på 3_de spire Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Heisann Hønemor! Har du anledning til å spå meg? Jeg er fødd 070880 Mannen 090872 Har to gutter fra før på 4 og 6år Har startet så smått å prøve på nummer 3. Mannen har mest lyst til å vente til april da, slik at baby`n kommer januar -09 Klarer du å se når jeg blir gravid? Tror du det blir jente eller gutt denne gangen? Har EL i dag.
Venter på 3_de spire Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2008 Så jeg hadde trykkt anonym i den andre tråden, så jeg prøvde på nytt... Var det på meg du så 2 gutter og en jente? Og at det kom til å skje i februar/mars? På forhånd takk for at du tar deg tid Klem
^Hønemor^ Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Virker som du blir gravid før april. blir veldig påvirket av disse to guttene dine, så er svært usikker på kjønn...
Venter på 3_de spire Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Tusen takk for svar!! Gjør ingenting at du er usikker på kjønn for det spiller ingen rolle. Ha en super dag!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå