kungfupanda Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 1. Å få ny jobb 2. Å bli lettere Dere da?
LilleMagen Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 1. Bli en god mor 2. Ta bedre vare på vennene mine 3. Kose meg sammen med familie
Niem og Patrick Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 - Å være en god mor for Patrick - Gå tilbake til vekta jeg hadde før jeg ble gravid - Være snill og grei;)
*Super*Mamman* Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 - bli en bedre og mer tålmodig mor - begynne å trene ( etter at bebin er ute) - spise sunnere - komme meg mer ut i frisk luft
tertilus Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 - kose meg hjemme i permisjon - komme tilbake til matchvekt - sette pris på hverdagen
Erisa* Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 1. å bli mamma! 2. Få til amminga og gi barnet mitt en best mulig start på livet 3. få tatt alle eksamenene jeg må til våren.. 4. ...men fremdeles ta meg tid til å nyte livet og den lille familien min:)
MegOgAlleMine Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 1. fullføre utdannelsen min 2. Gå ned i vekt og bli sunnere 3. Sole meg 4. betale ned gjeld, og bli flinkere økonomisk 5. Gå tur oftere med ungene 6. Kanskje finne jobb?!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 1. Føde sønnen vår i en god fødsel 2. Være en god mor 3. Gå ned i vekt etter svangerskap og fødsel 4. Bli en bedre kjæreste og finne på mer med sambo
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 1. Nyte hver dag med min lille familie 2. At de baggye buksene mine skal bli baggy igjen - savner dem! 3. Gjøre det tilfredsstillende på vårens eksamener 4. Ikke glemme hvor heldig jeg er! 5. Bli flinkere økonomisk - OG bruke litt mer penger på meg selv (mamma og sambo kjefter på meg fordi jeg stadig kjøper ting til andre/hus og heim/baby...Mens jeg synes lissom aldri jeg kan ta meg råd til å kjøpe noe til meg selv - men det SKAL jeg bli flinkere til...! En gang i blant ihvertfall..mistenker at sambo savner at jeg har nye og fine klær på meg ) ....så får vi se da
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Få gjennomført sertifikatet.. Kjøpe KUN nødvendige ting, dvs ingen sløsing........ = VANSKELIG.... !!!!! Ellers ta livet med ro og kose seg... viktig viktig...!!!!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 - Kjøpe hus - Bli gravid - Få ny jobb Og faktisk også å sykemelde meg på mandag.. Har så dårlig samvittighet for det, men kroppen protesterer hver dag nå, så har ikke så mye valg.
SuperMoM <3 Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 1. Begynne å trene slik at kroppen min er bedre i form for fødsel + at jeg ikke går opp for mye og ser bra ut:) 2. Sole meg mye 3. Spise sunnere 4.Gå flere turer med småen 5.Føde mitt lisje nurk 6.Spare "lomme" penger til sydenturen i August:p 7. Nyte tiden sammens med gullet (gullene når nye kommer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå