Gå til innhold

Mine mål for 2008 er...


Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Å få ny jobb

2. Å bli lettere

 

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Bli en god mor

 

2. Ta bedre vare på vennene mine

 

3. Kose meg sammen med familie

Skrevet

- Å være en god mor for Patrick

 

- Gå tilbake til vekta jeg hadde før jeg ble gravid

 

- Være snill og grei;)

Skrevet

- bli en bedre og mer tålmodig mor

- begynne å trene ( etter at bebin er ute)

- spise sunnere

- komme meg mer ut i frisk luft

 

Skrevet

-ta bedre vare på megselv.

 

 

Skrevet

- kose meg hjemme i permisjon

- komme tilbake til matchvekt

- sette pris på hverdagen

Skrevet

1. å bli mamma!

2. Få til amminga og gi barnet mitt en best mulig start på livet

3. få tatt alle eksamenene jeg må til våren..

4. ...men fremdeles ta meg tid til å nyte livet og den lille familien min:)

Skrevet

1. fullføre utdannelsen min

2. Gå ned i vekt og bli sunnere

3. Sole meg

4. betale ned gjeld, og bli flinkere økonomisk

5. Gå tur oftere med ungene

6. Kanskje finne jobb?!

Skrevet

1. Føde sønnen vår i en god fødsel

2. Være en god mor

3. Gå ned i vekt etter svangerskap og fødsel

4. Bli en bedre kjæreste og finne på mer med sambo

Skrevet

1. Nyte hver dag med min lille familie

2. At de baggye buksene mine skal bli baggy igjen - savner dem!

3. Gjøre det tilfredsstillende på vårens eksamener

4. Ikke glemme hvor heldig jeg er!

5. Bli flinkere økonomisk - OG bruke litt mer penger på meg selv (mamma og sambo kjefter på meg fordi jeg stadig kjøper ting til andre/hus og heim/baby...Mens jeg synes lissom aldri jeg kan ta meg råd til å kjøpe noe til meg selv - men det SKAL jeg bli flinkere til...! En gang i blant ihvertfall..mistenker at sambo savner at jeg har nye og fine klær på meg :) )

 

....så får vi se da :)

Skrevet

Få gjennomført sertifikatet.. Kjøpe KUN nødvendige ting, dvs ingen sløsing........ = VANSKELIG.... !!!!! Ellers ta livet med ro og kose seg... viktig viktig...!!!!!!

Skrevet

- Kjøpe hus

- Bli gravid

- Få ny jobb

 

Og faktisk også å sykemelde meg på mandag.. Har så dårlig samvittighet for det, men kroppen protesterer hver dag nå, så har ikke så mye valg.

Skrevet

1. Begynne å trene slik at kroppen min er bedre i form for fødsel + at jeg ikke går opp for mye og ser bra ut:)

2. Sole meg mye

3. Spise sunnere

4.Gå flere turer med småen

5.Føde mitt lisje nurk

6.Spare "lomme" penger til sydenturen i August:p

7. Nyte tiden sammens med gullet (gullene når nye kommer) :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...