Gå til innhold

Ga dere gaver til søsken til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstra mi fikk vinglass av oss til jul som hun og samboeren ønsker seg.

Av henne fikk vi gavekort på 500 på egon og hun ville være barnepike den helga vi skulle ut å spise. Synnest det var en koslig gave jeg. Hun elsker sønnen min og samme gjør samboeren hennes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 4 søsken, 2 av de fikk og 2 av de fikk ikke.

Jeg er den eneste av søsknene som får noe i det hele tatt, de andre har blitt enige om å ikke gi noe til hverandre, kun til barna (jeg har blitt enig med 2 av søsknene mine at vi kun gir til barna, er ikke så nære de)

Fikk en utolig fancy vannkoker av søsteren min, og av broren min fikk vi rosendal telysestaker og knivblokk:)

Skrevet

Nei vi gir ikke til hverandre - vi gir til barna. Føler vi har nok å sette bort i skuffer og skap, så vi prioriterer kun barna.

Skrevet

Jeg og broder'n slutta og gi gaver til hverandre for ca 10 år siden. Jeg gir kun til nevøene mine, og han til guttungen vår.

Av søsknene til sambo, får kun hun som ikke har barn. De andre får ingenting- her er det også barna som får gaver.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg ble litt lei meg på julaften jeg, igrunn. Sambo har 2 søsken, de hadde sammen bestemt seg for og spleise på et spill, som de kunne bruke i jula. Det er jo helt i orden det! Så de kjøpte ikke gaver til hverandre. De hadde også bestemt seg for og spleise på et spill til oss, noe som jo også er helt i orden! Men siden de kjøpte et spill til seg, sammen, så ville jo ingen av e spleise med oss, så vi endte opp med og kjøpe dyre gaver til de begge.. mens de brukte kanskje 100 kr hver på oss.. ikke at prisen er sååå viktig, men hadde jeg visst at de skulle spleise til oss, så hadde vi kanskje ikke kjøpt noe så dyrt..

Men ja, de får gaver! (selv om de i fjor bestemte seg for IKKE og handle noe, iom at vi spanderte sydentur på svigers i jule/bryluppsdagsgave, som vi forøvrig ikke fikk vært med på)

Skrevet

Ja han fikk en kokebok og et årsabonnemnet på bladet MANN

Skrevet

Jeg har 2 brødrer med hver sin dame.

Til storebroren min spleisa vi på en Nintendo wii. Og til lillebroren min kjøpte vi en fotbad m/massasje, fotsalve, hånkle etc. som passer til fotbadet.

Av storebroren min skal jeg få (den kommer litt forsinka) en kenwood mikser, og lillebror fikk jeg lysestaker til den nye leiligheten :)

Skrevet

Ja på min side, men ingen av brødrene mine har barn enda da, på sambo sin side ga vi bare til barna, men så har han 7 søsken som alle har barn da..

Skrevet

Eg gav til mine søsken, men dei gav ikkje til oss berre til Tuva. Det er tradisjon i vå familie at når du får barn så gir søsken kun til barnet. Ganske greit synes eg. Det blir så mange gaver ellers.

Me gav til sambos søsken, både til voksne uten og voksne med barn, for det er deiras tradisjon. Heilt greit det og.

Gavene får me i slutten av januar, for me er i utlandet til den tid.

Skrevet

Mine søsken får ikke. Fordi vi har barn alle sammen. Synes det er helt greit. Men vi gir til søskna til samboeren fordi to av de ikke har barn.

Skrevet

Ja, så klart!

Storebror fikk fotball, isspray og XL1. Lillebror fikk årsabonnement på Autofil, og en flaske med vodkashots. Og minstebror fikk boxershorts, bok og refleks.

Jeg fikk Burtonvotter, kjede og cardigan og diktsamling av mine brødre.

Skrevet

Jeg ga min søster en bok, og jeg fikk en skål og sokker av henne.

Skrevet

Ja, det gjør vi. Synes det er koselig å få noe til meg selv også jeg da, ikke bare til ungene.. Egoistiske meg ;-)

Søsknene mine er også de jeg synes det er koseligst å finne og gi gaver til, foruten barna og gubben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...