Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 gutten min på 41/2 mnd har fått grøt i 5 uker nå,begynte litt tidligere siden han er flaskebarn,og drakk veldig mye NAN. men lurer på om jeg kan gi han vann til et grøtmåltid istedet for melk,for da blir det slik at han bare drikker seg mett på melka og bare spytter ut grøten...eller skal de ha melk til hvert måltid?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 jeg gir vann til grøten, gir bare et grøtmåltid om dagen, og ammer ellers. Gir vann for at han skal bli vandt med det, og for tørste drikk. Hender jeg ammer han etter grøtmåltidet hvis han fortsatt er sulten. Du kan jo heller gi han litt mme etter grøten hvis han fortsatt er sulten, og vann til grøten. Da lærer han seg å drikke vann, og så drikker han seg ikke mett.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Vi har alltid bare gitt vann til de faste måltidene i starten, først når de var over 1 år har de fått melk til 1-2 av måltidene og da kald kumelk. Jeg ser ikke poenget med å gi mme til grøt og middag jeg da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå