Gå til innhold

Hva spiser dere til MIDDAG i dag da jenter??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det alles favoritt:

Kjøttdeig, pølse (fra den lokale slakteren) og spaghetti med hjemmelagd tomatsaus. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskeboller i hvit saus med gulrøtter og poteter. Barnas favoritt...

Skrevet

Stekte kyllingbiter med minimais, paprika,løk, og purre, med ris og hvitløks baguetter til:)

 

Skrevet

Kjøttpudding i brun saus med poteter, makaroni og broccoli til.

Skrevet

Dårlig lettvintmiddag her i dag... pizzaboller og ostesmørbrød. Fra imorgen; sunne næringsrike måltider med masse grønnsaker ...

Skrevet

det kommer litt ann på hva jeg klarer å finnr på for noe lurt av mest mulig melk, uten poteter og grønnsaker... høres ut som om det blir pannekaker kanskje?

Skrevet

Her blir det fisk. Har ikke blitt noe av det i jula. Marinert laks i hvitløk og urter m/ poteter og grønnsaker. Også litt fløtesaus til.

Skrevet

lansagne:o) mmmm:o)

Gjest irismor
Skrevet

Texmex biff, pommes noisettes, rosenkål og babygulrøtter.

 

Driver å tømmer fryseren =))

Skrevet

tro det eller ei: RIBBE... gleder meg masse, var syk i jula så jeg missa hele julemiddagen :(

Skrevet

Vi skal ut og spise på et pannekakehus... Blir godt!

Skrevet

Satser på ovnsbakt laks... Men aaaner ikke hvilket tilbehør jeg skal ha. har nå gått over til slankings, og skal bare tømme frysen før jeg går inn for nye og sunne middagslister.

Skrevet

Her blir det pastagryte med bacon og brokkoli. Også lurer jeg på om jeg vil ha hvitløksbaguetter til, evt prøve å lage det selv om lysta til å gjøre noe kommer.

Skrevet

Her blir det nok noe så kjedelig som spaghetti med kjøttsaus... :o/ Greit nok da.

 

Hvor er det pannekakehus da Kozy K og Nicolai? Det hørtes morsomt ut! :o)

Skrevet

Stekt kylling filet, chiabatta, potetbåter, stekte grønnsaker og peppes rømmedressing!! jippi!

Skrevet

Fiskeboller, poteter, grønnsaker og stekt bacon (til sambo...)

 

Ååå, måtte det bare fortsette med sunne middager...hehe..:-))

Men er vel ikke hjelp å¨spise sunn middag når jeg tidligere idag døtta i meg 4 boller..:(

Skrevet

Fiskepudding, poteter og gulrøtter;) har hatt lyst på den middagen leeenge.. i morgen blir det wok;)

Skrevet

Hm...fiskeboller og poteter i hvit saus med gulrøtter høres veldig godt ut, blir vel kanskje det?

Skrevet

Her blir det fiskeboller i hvitsaus med potet og raspet gulrot..

Skrevet

Stekt hyse, råstekte poteter, salat med fetaost og en god fiskesaus. Nam, nam

Skrevet

kyllingfilet, chips, grønnskaker og peppersaus på toppen :o)

 

 

mmmmmmmmm

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

I dag blir det en skikkelig hjemmelaget Grandiosa !!! mohahaha:-)

Skrevet

I dag blir det kjøttdeig og spaghetti :)

Skrevet

I dag skal vi ha fårikål og i morgen fiskepinner, poteter og grønnsaker og fredag Morocansk coscos og lørdag kylling med ris og salat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...