Gå til innhold

Mye fremmede forkortinger her :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere med pp 2 osv? prøver bare å sette meg inn i forskjellige utrykk her ;) Ellers har vi prøvd ett år nå... Noen som har prøvd disse eggløsningstestene? hvordan funker de? når skal jeg egentlig kontakte lege for utredning? Har en gutt på snart fire fra før, men samboeren min har ingen barn, han har også operert nedentil da han var barn.... tenker litt på det.. håper noen kan svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pp=prøveperiode

Det skal ligge en link lengre ned på forumet hvor alle forkortningene er forklart!

Når man har prøvd et år kan du kontakte lege for utredning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...