Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hva mener dere med pp 2 osv? prøver bare å sette meg inn i forskjellige utrykk her Ellers har vi prøvd ett år nå... Noen som har prøvd disse eggløsningstestene? hvordan funker de? når skal jeg egentlig kontakte lege for utredning? Har en gutt på snart fire fra før, men samboeren min har ingen barn, han har også operert nedentil da han var barn.... tenker litt på det.. håper noen kan svare meg
honey,5pp Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 pp=prøveperiode Det skal ligge en link lengre ned på forumet hvor alle forkortningene er forklart! Når man har prøvd et år kan du kontakte lege for utredning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå