Gå til innhold

Noen sp.mål etter fødselen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Hvor lenge er det 'normalt' at renselsesperioden (blødningen) pågår?

Fødte 18 desember, og blødningen har avtatt, men det er fremdeles litt blod hver dag..

- Når forsvinner stingene? Tør ikke se meg selv der nede..hehe;)

Og sist men ikke minst, Nav.. På utbetalingsdatoer, hva ligger foreldrepenger under? Supplerende stønad kanskje?

Håper noen vil svare :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renselsen kan vare i flere uker. Tror det tok ca 3 uker til meg sist. Tror også stingene var borte rundt den samme tiden.

Jeg fikk utbetalt fødselspengene ca 25 hver mnd..

Skrevet

hei renselsen kan vare opp til 6 uker fikk jeg høre. men det er vel vanligst å blø mye de førstet dagene å så avtar det litt etter en uke. stingene mine forsvant etter ca 14 dager. jeg hadde bare noen små da. men det siste stinget drog jeg ut fordi det hadde løsnet på begge sider så det bare han som en løs tråd. jeg turte heller ikke å se meg selv der nede, men når jeg gjorde det, ble jeg positivt overasket faktisk. ikke så svullen og hoven som før fødselen som jeg syntes var stygt å ekkelt!

men Nav kan jeg ikkehjelpe deg med.! men det skal vel stå på nav sine hjemmesider!

Skrevet

Sist blødde jeg i 11 uker...

Stingene forsvant vel rundt 3 uker tenker jeg.

Det siste vet jeg ikke, fødselspenger kanksje.

Skrevet

Takk for svar, jenter=) Jeg får ringe nav og høre, greit og vite når det kommer cash på kontoen ;)

Kanskje jeg får stille meg med speil en dag.. fikk bare en vaginalrift, så det skal se 'normalt' ut på utsiden tror jeg.. hehe.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...