madde på pergo Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Nå begynner jeg å bli ganske lei! Vet det er flere som har prøvd mye lenger enn meg, men jeg føler meg allikevel utålmodig nå! Har prøvd siden August, og jeg skjønner ikke hva som er galt! Har en datter fra før og alt skal jo egentlig være normalt! Kjenner jeg begynner å bli lettere deprimert, særlig nå når det nærmer seg IKM! Hver pp føler jeg på meg at jeg er gravid og at noe er anderledes... Jeg går å tenker på at jeg kanskje er gravid, kverner og kverner, håper og håper... SÅ PANG kommer mensen! Er lei den nedturen nå! Husker da jeg ble gravid med min datter. Da kjntes det veeeldig ut som TR kom, men den kom aldri. Så da håper jeg bare på at det samme skal skje denne gangen... Samboeren min klager også for at jeg virker sur og grinete, selv om det ikke er meningen er jeg jo nettopp det! Har IKM den 7 Januar... Både gruer og gleder meg... Rart egentlig! Hver pp hitill har jeg gledet meg når IKM har nærmet seg, nå gruer jeg meg... Tenk hvis jeg er GRAVID!!! Og, tenk hvor ufattelig trist det er om jeg ikke ble gravid...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Huff ja, vet hvordan det er..Jeg tør nesten ikke teste ved IKM..Har prøvd siden september, hadde MA i august.. Vanskelig å fokusere på andre ting, men vi får håpe dette er året for oss!! Har en sønn som satt på første forsøk, og denne jeg mistet satt også på første forsøk, men nå har visst lykken snudd:-(
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hei. Vet hvordan du har det, med førstemann prøvde vi i over ett år før han kom. Det var tungt til tider, og det tærer på en selv og forholdet. Til slutt prøvde jeg å fokusere på den fine tia vi hadde og tenkte at dette er den siste tiden vi har som bare to, og prøvde å nyte det. Og jeg tenkte at spiren sitter sikkert når det er ment den skal det og når vi er klar for det. Og da jeg minst trodde jeg var gravid var jeg jommen det likevel og jubelen sto i taket. Prøv å nyte tiden dere har som en familie på tre. Det kan være vanskelig, jeg er fullt klar over det. Prøve å slappe av og ha det morro i prøvinga også; fordi sex skal jo også være fint og ikke minst GØY, ikke bare "plikt" som det ofte kan bli til slutt..
Charla Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Det er helt jævlig å gå rundt slik hver mnd og bare vente på mensen og bli så skuffet hver gang den kommer. Jeg skjønner deg godt. Vi ble gravid etter bare 3 mndr med nr 1 og hun er nå snart 4 år:) Men med nr 2 har vi store problemer....vi ville ha to tette, men dengang ei. Ble gravid etter 1 1/2 år, men mistet allerede i uke 5,og så ble jeg ENDELIG gravid igjen nå for et par mndr tilbake, men mistet da jeg var 6 1/2 uke........da hadde vi prøvd på nr 2 i over 3 år.......det er forferdelig tungt.........men må jo bare håpe at det skal klaffe etterhvert....Venter fortsatt på mensen etter sa'en, men ingen tegn til den enda. På en vanlig syklus skulle mensen vært tilbake idag, etter SA, men vet at mange må vente opptil 6 uker, før syklusen kommer tilbake.....dritkjipt...... Du får prøve å tenke positivt og du har virkelig ikke prøvd så lenge, så hvis du slapper av er jeg sikker på at det klaffer for deg snart! Stor klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå