Gå til innhold

Palmesus

Heaven har født::)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skrev noe om at dette tar lang tid. Hvor lang tror du/ hvor lenge har dere drevet nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg fikk en stevning før jul i 2006 (husker ikke nøyaktig dat nå), og skal i 3. rettsmøte neste uke..

Vil ikke tippe tidsforløp på deres sak, men mye avhenger jo av hva retten har tid og mulighet til også

Skrevet

Såpass ja. Tusen takk for svar:). Greit å være forberedt på at det vil ta tid

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dommeren kan bestemme på et tidligere tidspunkt, at man tar en hovedforhandling med en gang, men de ser helst at man blir enige uten og gå så langt.

Det har tydeligvis ikke vår dommer ment, derfor sitter vi og ruger med rettsmøter enda.. X'n vil ha hovedforhandling, så får se om det går så langt da.. Jeg har hvertfall dommer og sakkyndig på min side

Skrevet

Retten skal ha tilsvar den 4. så det går vel sikkert ikke så lenge før jeg hører noe mer da... Håper egentlig dette går fort, spesielt for ungene sin skyld, for de sliter oppi dette. Heldigvis er sambo som en klippe for både dem og meg:)

Da har du gode kort, håper irkelig det går bra for deg. Og tusen tusen takk for at du svarte meg. :)Godt nytt år forresten:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jo,at de skal ha tilsvar fort er nå en ting, men så skal det settes en dato for første møte, også skal de se om dere klarer og bli enige om noe da, også skal det prøves ut en stund, gjerne noen mnd, før et evnt 2. rettsmøte skal opp, og så 3., før en evnt hovedforhandling.. Det er bare pes alt sammen!!!

Men masse lykke til!!!!

Bare hyggelig, og godt nyttår til deg og! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...