Gå til innhold

ventet dere lenge med å få barn nummer 2??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en sønn på 1 år nå 5 januar...vi prøver denne månden her nå. for å få en ny. ville ha de litt tett..noen andre som har det?? var det veldig slitsomt eller gikk det greit?????????

håper!!

håper!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 20 mnd når neste kommer. det var ikke planlagt da, men håper det går greit me to så tette=)

Skrevet

Vi ventet faktisk veldig lenge. Blir 5 og et halvt mellom våre. Det er bare sånn det blir noen ganger det og det er så klart både positive og negative sider med både liten og stor aldersforskjell. Den største utfordringen vi ser nå er det å måtte være på to så forskjellige nivåer til en hver tid. Vi har en stor og selvstendig gutt og så får vi ei lita babyjente liksom. Det slipper dere da. Og hvis du har to ganske tette så er det kanskje lettere med hensyn på aktiviteter og sånn. Tror jeg.

Men jeg er glad for aldersforskjellen også. Jeg skal være hjemme det første året gullgutten min går på skolen og det er jeg glad for :o)

Skrevet

jenta mi blir 19 mnd når nr 2 kommer, trur det skal gå fint:) blir sikkert travelt i begynnelsen, men når de blir eldre kommer de til å ha stor glede av hverandre, lag barn du,ikke nøl med det:)

Skrevet

Vi har 16,5 mnd mellom våre to første. Blir 2 år og ca 4 mnd mellom numemr to og tre.

Eldste er nå 3 og yngste 1 år og 8 mnd de har kjempe stor glede av hverandre.. Slitsomt til tider men absolutt overkommelig:-)

Skrevet

Jeg tror det går bra jeg. Det vil nok helt klart være slitsomt til tider, men man venner seg fort til tilværelsen tror jeg.

Vi har termin på samme dato som datterne vår. 7. februar. Nå kom hun 14. februar da og jeg håper veldig på at ikke denne prinsen har bestemt seg for å komme over tiden. Kunne tenke meg at det var en liten stund mellom bursdagene. Tenk om det havner på samme dag da. Det er litt trist synes jeg. Det blir hvertfall 2 år mellom våre sånn ca. Gleder meg veldig, men det kan nok bli litt tøft også. Vi er friske og raske så det skal nok gå bra :)

Skrevet

Det vil være nesten 11 år mellom nr 1 og nr 2 hos meg. Fikk ei jente for over 10 år siden, ble alenemor så det ble med bare henne. Er i nytt forhold nå og venter en gutt i april.. Tror vi er heldige med en snill storesøster som er veldig snill og hjelpsom.. Noen ganger blir det bare sånn. Fikk svangerskapsforgiftning med førstemann så det er nok litt der også at jeg ikke har turt å prøve å få fler før nå....

Skrevet

Ble gravid med nr. 2 da eldstemann var 1år.

Føler at dette er veldig ideelt.

Barna har alltid en lekekamerat og har masse glede av hverandre.

Syntes ikke dette var slitsomt og kunne ikke tenkt meg å gjort det annerledes.

LYKKE TIL!!

Skrevet

jeg sluttet på pillene 2 uker før sønnen vår var 1 år jeg... Hadde en spontanabort, og så ble jeg gravid med snuppa i magen. Bli 2 år og 2 mnd mellom mine :)

Skrevet

Jeg har ikke plumpet ut førstemann enda, så kan egentlig ikke gi deg noen gode råd.. Men sambo tok meg helt på sengen her en kveld, da han sa "så begynner vi på nummer to om ett år ca.." Jeg ble helt paff - men kjempeglad; vi vil begge at det skal være tett mellom de små, men jeg synes det var veldig koselig at han så for seg at vi skulle begynne prøvingen igjen, allerede om ett år. Da blir det rundt to år mellom de, alt etter hvor fort spiren sitter neste gang; og mellom min søster og meg er det 19 mnd. noe som har vært helt ypperlig aldersforskjell gjennom hele oppveksten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...