Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Han er sen med språket. Han er 3,5 år og i jula har det kommet masse nye ord og han har endelig begynnt å ta etter hva vi og andre sier. Jeg tror han begynner å snakke i setninger i vinter noe som er på tide nå. Men jeg er stolt over at han har sagt så mye i jula. Flinke gutten min.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Så koselig. Ååå som jeg gleder meg til min begynner.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Ja han er så flink. Han var også veldig flink i dag tidlig. Vi skulle på elkjøp i dag på timessalg for å kjøpe kamera til han, han maste ikke i det hele tatt, sto pent ved siden av meg da vi skulle betalle også. Og da vi kom til megaflis så måtte vi stå i kø en halv time fordi de 20 første skulle få gavekort på 1000 kr, han sto tålmodig å ventet da også uten å mase. Han er så flink så. Vi fikk gavekortet også.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Så flott =) Flinke gutten din, du har all rett å være stolt av gutten din nå ja=)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2008 Ja jeg har det, alle har all rett til å være stolte av barna sine synnest jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå