Gå til innhold

3 dager overtid. å lei...kan noen hjelpe meg?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

syte litt her jeg.

er veeeeeldig lei kan du si. magen har sunket,men babyen sparker opp mot ribbene for det. en fot på hver siden opp mot ribbebena. au.

har en del kynnere.

hadde sterke kynnere i to dager + litt om natta. men i dag er det kun sparka jeg kjenner....endå. dagen er enda ung :)

tror dere det er snart min tur??

vil så gjerne kjenne at NÅ skjer det!!

vil ha rier!!!! høres kanskje litt rart ut. men nå er jeg klar altså :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger også noen gode råd!!

Er 5 dager på overtid nå, og er desperat etter noen råd som kan få det hele i gang. Holder på å bli sprø her jeg sitter. Sover dårlig om natta, så jeg orker ingenting når dagen først kommer. Det er slitsomt å gå over termin!!

Jeg har minimalt med kynnere, men satser på at det ikke trenger å ha noe å si.. Jeg vil ha prinsessa mi ut NÅ!!!

Skrevet

tror egentlig ikke kynnere har noe å si nei.... jeg innbiller meg selv det bare...hehe... for å tro at min tid snart er her. er så lei.

5 dager du....oi. jeg vil ikke gå 5 dager over jeg... hehe...

snakk om tolmodighetsprøve.... :)

Skrevet

Jeg var hos legen i dag, og hun ringte til sykehuset her og fikk time til meg i mårra for overtidskontroll.. Da hørte jeg henne si at "nei, hu har ikke noe kynnere eller noe, så det kan nok ta litt tid enda..". Så kan høres ut som om kynnere er en bra ting. Men så vet jeg av erfaring om folk som har født uten å ha kynnere, så ikke godt å si.. Men, håper hu kommer ut fortere enn svint!

Nå skjønner jeg hva de sier de som snakker om hvor slitsomt det er å gå på overtid. Leste et sted at "å gå gravid i 9mnd er ingen sak, men 9 og en halv mnd er et helvette".

Jeg er så leeeeei!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...