♥Spirevipp♥ Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Tror det er tenner som er årsakten, men før ga vi han kun sutten så sovnet han igjen. Nå begynner han å hyle så fort vi forlater rommet....eneste som har fungert de siste nettene er å ta han med inn på vårt soverom. Han sovner stort sett med armen rundt halsen min og helt oppi ansiktet mitt. Jeg merker jeg sover dårligere da, hva burde jeg nå gjøre? Skal jeg vente til tennene har kommet fram før jeg forandrer på noe, eller burde jeg la ha gråte til han roer seg og sovner på egen hånd?
xxxc Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 har samme problem her....bare at jeg ikke tror det er noen tennre i nær anmarsj her. har fått to stk for en mnd siden, men kan ikke se at det er noen p åtur gjennomenda. men ialelfall, så våkner hun i 3 tia og nekter og sovne igjen, blir sint om jeg forlater rommet, vil bare at jeg skal ta henne med i vår seng, og da sovner hun lett, noen ganger vil hun gjerne ha litt pupp også. så råd tas imot med stor takk:)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hvor gamle er deres små? Det er vel ingen uting å gi litt pupp på natta, om det hjelper dem til å soven igjen? Om de ikke er altfor store da, selvsagt!
xxxc Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 nei egentlig ikke problem å gi pupp, men nekter å legge seg i egen seng igjen etterpå... er 6,5 mnd
Flippen Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Jeg er en rykende fersk innleggskriver med samme problem! Vår gutt er 7 mnd og våkner alt i fra 01 til 05 om morgenen.Det siste er jo i og for seg greit,men 01 er ikke bra,synes vi...Har prøvd å trøste,gi pupp på rommet,bysse på fanget,og alt mulig-men det eneste som hjelper er å ta han inn til oss. Har fått høre at dette er veldig normalt-av bla besteforeldrene-men vil ikke ha det sånn!! Vår gutt vil dessuten ikke ha vann på flaske ennå,så det går ikke å roe med det... Tar veldig gjerne imot råd!
bodøjente Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Sånn har vår jente på snart 9 mnd også vært i det siste. Vi har nettopp kjørt en Ferber kur på henne, så vi lar henne stort sett bare skrike. Tar henne kun opp dersom hun virker syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå