Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten er 6 mnd nå. Og spiser pupp flere ganger for natten. Har planer om å gi hun vann i stedet. Kan jeg koke vann, legge det i kjøleskapet og gi det til hun om natten? Må vel kanskje varme flasken i vannbad før hun får det eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kok vannet på forhånd. Ha det i en flaske ved siden av sengen. Skift vannet hver dag...gjør ikke noe om det er litt kaldt. Gir du henne vann på dgaen? Hadde kanskje begynt med det hvis du ikke gjør det...begynn med litt, så hun får smaken på det. Gjerne litt innimellom måltidet. På helsestasjonen så sa de det var lurt å begynne tidlig med vann. Min sønn er nå 8 mnd og han får mm kun på morgenen, men har ikke nok så han får litt mme i tillegg. Han får også 100ml mme ved siden av kveldsmåltidet, men ellers får han kun vann ved siden av maten.

Skrevet

Etter at min pjokk ble 6 mnd har jeg gitt kaldt vann fra springen jeg. Evt hatt i litt kokt varmt vann slik at det ikke er helt iskaldt.

Men har du forsøkt å gi mere mat på dagtid? Kanskje dere klarer dere med et puppmåltid på natt da?

Skrevet

hun får et grøtmåltid... fikk et med potet + et med grøt i julen, men da ble hun dårlig i magen. Sluttett derfor... sov ikke noe bedre heller. Tror hun bare vil kose litt om natten.

Skrevet

ok.

Da er nok vann tingen kanskje ja :) Evt grøt morgen + kveld?

Skrevet

Eg fekk beskjed at eg ik trenge å koga vanne lengre.....min e 6 mnd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...