Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei jenter. Jeg skal ha keisersnitt neste uke og lurer på om om jeg bør komme med et ønskebrev? Er det noe jeg bør ønske? Og er det noe spesiellt man burde ta med seg på sykehuset etter ett keisersnitt? Tar i mot alle tips ) Tusen takk for svar.
Galskapens overhode Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Ønskebrevet vet jeg ikke.. Men etter KS var det gull verdt med truser som gikk opp til navlen, slik at ikke kanten la seg i såret, samt elsket jeg mammabuksene mine som da også gikk opp til over navlen.. Ellers pakket jeg ikke med noe annet enn det de anbefaler i vanlig fødselsbag..
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg hadde ikke planlagt ks da, men da det ble bestemt at vi måtte løpe avgårde for å få ut barnet, sa jeg klart i fra at pappan skal følge barnet hele tiden. Ingen skal gå noe sted med barnet uten at pappan er med. De etterfulgte det ønsket ) Ellers så vet jeg ikke hva man kan ønske, de har jo strenge prosedyrer for ks og viker vel ikke fra disse uten videre. Hvis du derimot er allergisk mot noen form for smertestillende eller andre medisiner bør du understreke dette.
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Snakker ikke av erfaring da jeg tidligere har født vaginalt. Skal ha ks denne gangen og jeg har laget ønskebrev via jordmor som gjelder ks samt tiden på barsel. Har også skrevet at min mann skal følge barnet, forrige gang merket de nemlig barnet med feil identitetsbånd, og hadde det ikke vært for at vi aldri hadde sluppet barnet av syne hadde jeg vel vært litt nervøs. Inntil åpenbare familietrekk begynte å vise seg : ) Attpåtil stod det på lappen at han var en pike. Kan le av det nå men var sint den gang. Har også bedt om at mannen får bo med meg på barsel da jeg trenger mye hjelp pga bekkenprobl i tillegg til snittet. Videre har jeg gitt beskjed om at jeg ikke ønsker besøk av andre enn familien, sist tok det nemlig helt av, denne gangen får folk vente til vi kommer hjem. Lykke til, du får komme med noen tips til oss andre etterpå : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå