Catania Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hvor lenge skal de spise grøt egentlig? Min på 11,5 mnd får grøt morgen og kveld men vil mye heller ha brød, ihvertfall på kvelden. Må nesten lure grøten i ham.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Vi sluttet med grøt da lillemor var 12-13 mnd. Mest fordi hun skulle begynne i barnehagen da hun var 14 mnd og da tenkte vi at det var litt knotete at hun skulle spise grøt til frokost. De trenger vel ikke grøt lenger hvis de spiser variert kost ellers. Det som er så greit med grøtene er jo at de er tilsatt litt jern. Men liker han leverpostei på skiva så er jo det i boks.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 jenta mi er 17,5 mnd og elsker grøt lager hjemmelaget havregrøt (vanlig ikke lettkokt) med kanel og litt helmelk veldig mye fiber(8%) og andre næringstoffer brød er vanligvis ikke mer enn 4% fiber (betyr at grøt er grovere kost) hun går ikke i bhg ennå liker brød og tror ikke det noen grense når men kan slutte med det er voksen jeg og liker den og spiser det eller kornblanding + kulturmelk til frokost har planer å forsette med grøt morgen og kveld når hun skal i bhg til hosten
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg kommer til å gi grøt så lenge Mina vil ha. Hun er snart 16mnd og får grøt til morgen og kveld enda.. Får brød til lunsj, men spiser mere grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå