pifi med tre nurk Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Er helt ny inne på siden...bare vært inne og tittet litt den siste tiden.. føler for å lufte noen tanker, siden jeg blir litt sprø av å sitte her på kontoret og lure.. Fikk mistanke om at jeg var gravid i jula..har egentlig hatt det lenger, da jeg ikke har brukt prevensjon siden september, men test jeg tok 15. des var negativ.. Tok ny test den 27. des og den var positiv! klarte ikke helt å slå meg til ro med dette og har derfor tatt noen flere i dagene etterpå og alle har vært positive. Ringte legen i dag og har fått time neste uke. Er akkurat som det ikke har gått opp for meg enda at jeg faktisk er gravid og at livet kan bli snudd opp ned. Fortsatt er det jo mye som kan skje, men klarer ikke la vær å smile litt for meg selv allikevel..
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 sånn var det for meg også jeg klarte ikke tro det før jeg så magen vokse jeg å så den lille på ultralyd..er ikke morro å ha sånne følelser..men bare vent å se hvor glad du blir når han eller hun kommer opp på skjermen forran deg..det er helt utrolig hvordan det går ann...masse lykke til..vi prøver å få en til nå...så viss det klafffer kommer det en i okt for meg
1baby,og 1 spire Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Gratulere så masse og velkommen hit . Er nokk veldig vanlig å bli litt overasket, husker selv jeg ble litt paff når jeg satt der med testen i hånda. Alle mulige tanker svirrer rundt i hode en stund, men etter som tiden går blir det bare bedre og bedre. Jeg hadde go nytte av å være her inne å se at det meste man føler o tenker er helt normalt. Er det ditt først barn? Ønsker deg alt godt
pifi med tre nurk Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Ja, det er første... har aldri vært i nærheten av å være gravid før..har brukt p-piller siden jeg var 17 og trodde kanskje ting tok litt lenger tid før det kunne skje! Men når det først skjer, så innser jeg jo at det er et lite mirakel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå