Gå til innhold

November: Godt nyttår til dere alle innpå denne siden..!!


vipa67

Anbefalte innlegg

Rart å tenke på men dette va jul nr to for våre små..!!

Vår storkoste seg med magnet-bokstaver og alle de fine farge-.båndene som ble etterpå.. leker masse ved kjøleskapet og sette opp figurene og annet der..og sette-boksen sin..jeg trudde hu ville bry seg mere om juletreet men det va liksom bare der men ikke av noe interesse..!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår til deg og!!!!=o) Magnus har vært lite opptatt av juletreet han og, men julepynten har han plukket på i hele jul.. Men men, det gjør ingenting, går sikkert bedre til neste år..

Han fikk også puttekasse til jul, og den er han veldig glad i.. Artig å se nå hvordan han begynner å forstå sammenhengen med ting...=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ikke sant og det ser vi jo med dem uke for uke.. kjem noen ord og hu skjønner mye av det jeg sier.. og hu liker veldig godt og "hjelpe" meg med og sette og ta ut av oppvaskmaskinen.. og tørke støv-hu har fått sin egen klut men som oftest vil heller bruke sin egen sutteklut og feie med..veldig artig se at de forsatår mer og mer og forstår mer og mer..går Magnus ennå,Sofie som vår heter,går itte ennå men liker og gå rundt bord og sofaer osv der hu kan holde seg på også prøver hu og reise seg opp men er nok itte helt sikker enneå..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus går enda ja, han er blitt skikkelig flink nå..=o) Han sier fortsatt ikke noen rene ord, men han babler utrolig mye, og han forstår masse av det jeg sier han. Det er så utrolig kjekt når han nå begynner å forstå mer og mer.. =o)

Magnus hjelper meg og av og til når jeg rydder.. Han synest det er kjekt å ta klær inn i vaskemaskinen, og støvsuge..

Har Sofie flere søsken som hun leker med? Jeg har en datter til, men hun er 11 år, så det er ikke så mye hun gidder å leke med Magnus..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på deg(O";)- Sofie har ei søster som er 19år,har begynt på nytt og det va kjekt,syns jeg-hadde glemt mye men det gikk greit vettu..!!

Sofie like å hjelpe meg å "rydde" og har funnnet ut at tørke støv-er morsomt..og feie gølv med kluten sin(har egen vaskeklut-hu kan bruke til den slags)og elsker å få litt vann på den...så flink han er da-men jeg trur det er like før vår gjør det for hu står jo elene mere mere og reiser seg opp..men så setter hu seg fort ned med en gang-når hu føler at hu er ustø..Ang søsken så har vi lyst å ha en til men vi venter litt nå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...