Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Dere som har spurt om råd ang legging her inne, er det noen som har fått det til å fungere, og hvilke råd fulgte dere?? Er fortvilet. Synes ingenting virker, og har problemer med å holde meg til en taktikk... Det er så mange forskjellige teorier...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 jeg var en av de som satt ved senga til lillegutt, strøk han på kinnet, klappet han i rompa, osv. satt der i 2 timer, han skrek ikke så mye, men kavet og var urolig og sovnet ikke. det jeg gjorde: la han tidligere, mellom 19 og 20. la han i senga, eventuelt en nattasang, og gikk ut av rommet. sto i rommet ved siden av og brettet klær. da falt han til ro mye fortere enn når jeg hang over senga hans. hvis han begynte å gråte skikkelig så gikk jeg inn og ga han smokken, hvis hn bare sutret litt eller gråt bittelitt, så ventet jeg litt, ofte sovnet han da av seg selv. blir litt bedre for hver kveld. må fortsatt gå inn å gi smokk innimellom, men det går kjempebra nå! i tilleg begynte vi å bade i badekaret sammen jeg å lillegutt. hver kveld. har olje i vannet. dette for at han skal få jobbe litt å trøtte seg ut, og det virker som at han blir avslappet i vannet. var vill første uka, men etterhvert så ble han litt slapp av å bade, bare ligger der å koser seg. jeg gir han grøt før bading og kveldstell, og en flaske med melk på sengekanten før jeg legger han. han er 5,5 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå