madisen Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg drikker 3-4 kopper daglig, men har lest at det kanskje ikke er så bra? Noen som vet?
*Lykkeliten* Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Nei, drikker ikke kaffe i det hele tatt! =) Er i min første pp.. Venter på tr, sku hatt den 23 des. =) Har bestilt tester på nettet..
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Har ikke så veldig mye peiling. Bare hørt at det kan være lurt å kutte ned på kaffen. Noe me festingen av egg...men har ikke lest d selv så ikke ta det for god fisk..Pluss tenk på alle som blir gravide og ikke tatt noen slike hensyn:)
@riel Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Vet ikke om det har noe å si, men denne mnd som jeg kuttet ut alt av koffein ble jeg gravid. Tror jeg hadde latt være hvis det er mulig. Lykke til :-)
mom2agirlandaboy Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Jeg prøver å begrense koffein-inntaket, men er veldig glad i kaffe så det blir fort 3 kopper om dagen. Har kuttet ut brus med koffein, det var mye lettere.
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 En bør vel kanskje kutte ned i prøvetiden...når man er gravid kan mye kaffe resultere i SA pga koffeinet er skadelig for babyen..er koffein i te også, så evt kjøpe koffeinfri på helsekosten.. (Leste dette på matportalen - gravide.)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Jeg drikker til vanlig aldri kaffe, men denne pp drakk jeg flere kopper daglig på jobb. Jeg trodde nemlig ikke det hadde klaffet, men det hadde det altså. Så jeg tror ikke det har så mye å si med noen kopper, men sliter man med å bli gravid ville jeg nok prøvd uten. For sikkerhets skyld.
Mummimamma:-) Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Jeg drikker kaffe som ellers (2-3 kopper per dag), og gjorde det de to foregående svangerskapene også. Har også hørt at det ikke er bra med mye kaffe, så kanskje det er lurt å kutte ned til 2 kopper om dagen?
Juicy med spirer! Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Drikker masse kaffe på jobben, og nesten ingenting når jeg kommer hjem.. Samme som annet drikke, jeg drikker det jeg vil fram til jeg ser krysset eller "gravid" på g-testen.
Nykommeren Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 tja, et par kopper kaffe gjør nok ingenting i prøvetiden. det er fastslått at opp til 3 kopper kaffer om dagen er greit under hele graviditeten, så tviler på om det kan være noen krise under prøvetiden.
Lillegull og spiren Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 jeg drikker lite kaffe..kansje 5 kopper i uka..det må gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå