Trulto*Prins&Spire* Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 blir rastløs av å bare være hjemme såm mangen dager.. =/
Golden-Angel Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Vi skal på lekeplassen med niste og drikke og kose oss. Vi venter på snøen.....ser dårlig ut. :-)
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Det hørtes koselig ut liker ikke så godt lekeplassene vi har her. det er mest leker for litt eldre barn, og sandkassen ser utrolig udelikat ut Jeg får gå på jakt etter en ny lekeplass Ja, var dårlig med snø i år her i bergen i alle fall
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg var oppe kl. 6 i dag.. januarsalg kl 7 i dag tidlig, fikk kjøpt alt jeg hadde sett meg ut til riktig pris. dagligvarehandel etter det. Hjem å spise, la lilleprinsen, så nå sover han og jeg benytter tiden til å sitte å dibbe litt innimellom klesvasken. Skal rydde å støvsuge leiligheten og vaske kopper. Så ut på trilletur med prinsen før vi lager oss middag og pappa kommer hjem.. Innholdsrik dag i dag føler jeg :-P
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 OI! Det må jeg si.. effektiv du ja Hørtes faktisk ut som en god dag Er da man føler man får noe ut av dagen Herlig.. Har 0 energi så må snart komme meg ut.. hehe
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Her blir det å sitte i sofaen med Lukas og se på film. Han klarte å begynne året med feber så han skal bare kose og sove idag....
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2008 ååå =/ utrolig kjipt da Må ha masse god bedring i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå