Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har sovet maks 2 timer, og det var ikke i natt men i dag tidlig.. Herreguuuuud, jeg er sliten og trøtt.. Jeg og Noah er alene hjemme i dag, og kan ikke akkurat si jeg gruer meg til han skal ha en dupp:)
WP-TLogPeanut Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Samma her Sovet tre timer jeg da hehe.. Sov jo så mye i går fordi jeg var i bakrus straffer seg å feste til 9 om mårran Skal nok få en dupp i dag både mor og barn her og hehehe
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Føler med dere jenter, har sovet maks 3 timer selv. Lillemor har vært kjempeurolig og rota og kava fra kl 0300 i natt...snork Men jeg sliter med søvnproblemer i tillegg så jeg har jo ikke sovet på snart 2 mnd:( virkelig slitsomt..gjesp Kan ikke legge meg når hun skal duppe jeg da, storebror er hjemme:(( kos dere på puta etterpå
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Tror jeg har søvnproblemer selv Noah er ofte urolig, og holder oss ofte våkne flere timer i strekk midt på natten, men selv om han sover så får ikke jeg sove.. Ligger og vrir meg, finner liksom aldri roen, så er ofte trøtt og sliten.. Håper ting ordner seg for deg enpå6årogeipå6mnd:), alle burde få en god natts sovn minst 6 dager i uken... Klem til dere begge to:)
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 lisa & lille noah<3 Off, det høres ut som mitt liv du beskriver:(( Vanligvis så sover tullemor hele nettene, våkner en gang mellom 5-7 og får ei flaske og sover videre til 9-10:) Hadde jo vært himmelsk det hadde bare jeg fått sove i tillegg.. Ligger å vrir meg i timesvis og av og til sover jeg ikke i det hele tatt.... finner ikke roen jeg heller og hvilepuls er noe jeg ikke har hatt siden før fødselen.. Er rimelig blå under øynene nå og ser faktisk ganske herja ut... hehe.. høres rimelig tragisk ut.. Har tatt litt sovetabletter av og til men får veldig "hangover", og brukt sånne "innsovningstabletter" og men det er lett å bli avhengig av så er litt redd for det og.... Ja gale er nå det uansett:(( Lykke til dere også, må john blund forbarme seg over oss snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå