Gå til innhold

Hvor regelmessig kjente dere liv etter uke 28??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere det helt likt hver dag, eller kan det variere litt fra dag til dag??

Er sparkene like kraftige hver dag eller varierer det også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg varierer det far dag til dag iforhold til kraften,, det forandrer seg jo ettersom babyen forandrer stilling (om den ligger ut eller inn)... Men kjenner og skal jo kjenne liv hver dag!

Aldri en dag som er lik, unntatt nå mot slutten blir jo mønstret likere og likere (er ikke så lett for babyen å skifte stilling uten at jeg merker det godt)

Skrevet

Kan bare svare for meg selv, men her går det i rolige og aktive dager. Vet at det ligger an til å bli en rolig dag i magen når den lille bare gir fra seg noen små spark på morgenen. Er i uke 36 nå og det har vært slik en stund, men er litt usikker på hvor lenge. Tror kanskje at jeg begynte å legge merke til det rundt uke 30.

Ser også at aktivitetsnivået avhenger litt av min egen dagsform. Har min gårsdag vært veldig aktiv slik at jeg selv er litt sliten, virker det ofte som om det er roligere inne i magen også.

Skrevet

Stort sett er det aller mest liv når jeg sitter å spiser frokost om morgenen her foran pcn:) Og på kvelden når jeg skal slappe av foran tvn...såklart;) Igjennom hele dagen kjenner jeg litt liv nå og da..som at det snur seg stikker ut ett ben/arm osv:) Er i uke 33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...