Gå til innhold

Utklipp fra msn samtale med god venninne! Synspunkter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier:

Har foresten noe nytt å fortelle- venter nr 2---

Hun sier:

hæ. er du gravid igjen jøss det kom fort...

Hun sier:

jeg er totalt sjokket her jeg sitter

Hun sier:

greit å ha de litt nærme og.. så blir det fine lekekamerater...

Hun sier:

men det var jo kjekt da

Hun sier:

jeg må snart finne meg en mann å ta deg igjen

Jeg sier:

Ja gleder oss veldig---

Hun sier:

håpe det blir jente da.. når kommer den

Hun sier:

har du snakket noe med (-----) i det siste?

Er det rart at jeg å reagerte på denne samtalen? Ble skuffet av at hun ikke gratulerte meg og---- "får håpe det blir jente"(!!??!) (har gutt fra før) syns jeg og var en litt rar ting å si-----synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes snålt ut ja...

Akkuratt som om hun ikke kunne brydd seg mindre egentlig...

Skrevet

hun sa jo at det var kjekt og at de blir lekekammerater...kankje hu virkelig vart sjokkert og da tenker en ikke helt:) men at hu håpet det vart jente var vel litt rart:) kankje hu ikke tenkte lenger....typisk meg å si noe så dumt,tenker ikke alltid før eg prater:) trur nok hu mente det godt,men en gratulasjon hadde vert på sin plass:) er du 19 år og venter nr to er du ganske tøff da:) eg er 22 og venter nr 2, syntes eg har mye med en hyper jente, studier osv:) så flink du er:) og gratulerer:)

Skrevet

Heisann. Skjønner reaksjonen din, men så kan det jo hende det hadde kommet en annen reaksjon om dere hadde stått face to face også? Jeg skal fortelle det til en venninne når vi skal ha kaffe i morgen, og gruer meg nesten litt. Er veldig spent på reaksjonen, hun er nemlig ikke den som forstår seg på sånt... Det kan bli alt fra store gledesscener til "Er du klar for det, da?"... Hun er over 30, like singel nå som alltid (aldri hatt kjæreste) og ganske stram av seg... Jeg er 28 og overklar for baby - hehe.

Har forresten oppdaget at det er utrolig gøy å fortelle at man skal ha barn til de som allerede har barn selv :)

Skrevet

Ja jeg er enig, har også en gutt fra før og mange av vennene mine sier, får håpe det blir en jente nå da. Akkurat som at gutter ikke er velkomne for de. Herre...

Blir så lei. Det er nok en gutt dette og svarer jeg bare for jeg sier meg absolut ikke enig, hehe.

Mange som er sånn. Det sårer altså.

Uansett så kunne hun tatt seg bryet med å skrive gratulerer!!!

Skrevet

jeg syns kanskje det finnes grenser for hvor mye man skal tolke i slike samtaler. syns hun virket helt normalt positivt.blir man plutselig overrasket, så blir det ofte litt sånn.

kanskje det heller er du som ville ha en viss reaksjon og nå er skuffet fordi du ikke fikk den? dessuten syns jeg at du heller burde spørre henne om reaksjonen enn å klippe og lime en privat samtale inn på ett forum!

Skrevet

så lenge ikke HI ikke sier noe om navn eller noe annet som identifiserer den andre personen er det ikke noe galt i å vise utdrag fra denne samtalen her!

Skrevet

jeg tenkte vel mer på det at har man ett problem burde man vel ta det opp med den det gjelder enn å ta seg bryet med å klippe og lime en samtale inn på et forum.

jeg syns iallefall at det er litt søkt å spørre fremmede hva venninna har gjort galt enn å spørre hun selv!

Skrevet

Stått opp på feil fot i dag anoona? hehe Jeg er ikke 19 år er 27 Kunne ikke fortelle det irl siden hun er i Australia

Skrevet

Jeg kunne sikkert liret av meg noe slikt selv... Rett og slett fordi jeg tenker at det ville da vært kjekt med en av hvert kjønn når en først får to barn. Det har IKKE noe med at ett kjønn er mer ønsket enn det andre! Men uvitende som eg er, så vet jeg i allefall at gutter er annerledes enn jenter og så tror jeg at det hadde vært kjekt å få oppleve å ha både en jente og en gutt. Men dette er jo et sensitivt tema...

Skrevet

Hei.

Jeg må si jeg ikke skjønner hva du reagerer på.Jeg ble gratulert av et fåtall da jeg ble gravid.Folk har jo ulike måter å reagere på.Om man sier åå så hyggelig,jøss,du er det ja eller nææææ så må vel det komme på det samme.Synes det er naturlig å bli gratulert når man har fått barnet jeg da.

Skrevet

hehe, nei jeg står vel opp med begge bein sammtidig jeg;) neida, syns bare at slike ting lar seg lettere løse med å spørre den det gjelder enn å høre med andre. for det er ikke en ting vi jenter er flinkere til enn å tolke og synse og legge ting i samtaler som kanskje ikke var der i utgangspunktet..... så det øyeblikk flere jenter skal synse om slikt uten å fullstendig kjenne situasjonen så kan man jo feiltolke det meste! og derfor syns jeg det er litt søkt.

er bare min mening, mente ikke noe vondt med det altså.

Skrevet

Synes at man ikke skal tolke for mye ut ifra en samtale på MSN.

Og i samme slengen....hva forventer vi at folk skal si?

Jeg har selv opplevd at folk ikke reagerer stort på at jeg skal ha nr 2.

Slik er det nok bare.

Det er også normalt at folk tror at man ønsker det motsatte kjønn enn hva man har fra før. Garantert ikke noe vondt ment...

Skrevet

Heia!

Jeg leste ikke alle innleggene under, jeg, men jeg MÅTTE bare svare deg, for dette kunne vært et utdrag av en msn-samtale mellom meg og min venninne, hehe, Hun kom til og med med den kommentaren om at jeg var kjapt ute, enda sønnen min nå er tre år?! Og kjente igjen den "jeg må finne en mann og ta deg igjen". Når jeg sa jeg var gravid til venninnene mine denne gangen hørte jeg formelig samtlige biologiske klokker ringte -og reaksjonene var veeeeeldig varierte. Nesten ingen av vennene mine har barn og vi ligger alle rundt de faretruende 30, hihi. De fleste antok også at vi absolutt satset på jente, siden vi har gutt fra før....hmmm....folk er merkelige, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...