selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har fått inntrykk av at de fleste unger på Minimais sin alder (hun blir ett år på fredag) har sagt "mamma" siden de var 3-4mnd eller noe... jenta mi har bablet mye, og sagt "mamammememmama" innimellom, men de eneste ordene hun har sagt bevisst og konsekvent er "heihei", "pappa" "att" (katt) og "el" som er en forkortelse av navnet til storesøster. Men igår og idag - ENDELIG - har hun begynt å si MAMMA! Hun ser på meg, sier mamma klart og tydelig, og smiler JIPPI!!!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 He he, koselig! Min minste er like gammel, og har sagt mamma en stund. Han er den optimale mammadalten da :-/ Sier ellers "Hadet", "Tittei", "pappa", "el" (storebror sitt navn forkortet) og "Lys"
Zupermam Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 heldige du:) Vår sier PAPPA, og MAMPA, hehe.... ellers sier han Bæ og hadet.... om jeg maser fælt på´n, kan han si MAMMA, men da sier han det ikke igjen altså! Bare ser på meg og ler, hehe. En skikkelig luring er han! Han er 15 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå