Gå til innhold

dere som planla og bli gravide..hadde dere mye sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde dere mye sex hver dag eller annen hver dag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde oss skikkelig i den uken som eggeløsningen var sånn ca -ellers stresset vi ikke så mye med det, hehe. Men nå klaffet det jo med engang da, så jeg vet ikke hvordan vi ville gjort det ellers....

Skrevet

Som normalt,2-3 ganger i uka.

Forandret ikke på noe.

Skrevet

Eh, nei. Kan vel ikke akurat skryte på meg det nei. Med en liten i hus som ikke veldig ofte vil ligge på sitt eget rom er det ikke mye ledig tid til slike sprell. Hadde regnet ut sånn noenlunde EL, hadde vel sex 1-2 ganger i løpet av en 3-4 dagers periode, å så ikke på leeenge. Fikk en del småblødninger i begynnelsen som ikke akurat gav den store sexlysten.

Skrevet

Vi hadde bare sex 1 gang den uken jeg hadde eggløsning, pga at han jobbet borte da, og var bare hjemme en liten tur ;)

Men det klaffet med den ene gangen :)

Skrevet

Hadde sex når vi følte for det vi. Følte ikke noe behov for å stresse med prøvingen helt i starten, så jeg sluttet bare på prevensjon og etter første eggløsning var jeg gravid igjen :)

Skrevet

Nei, faktisk bare tre ganger den helgen jeg hadde EL og ikke noe mer resten av den mnd, for vi bor så langt fra hverandre :-P

Skrevet

vi var så hedige vi at jeg hadde eggløsning når vi var på ferie.. og da klaffet det.. :) og vi hadde sex hver dag men sånn blir det vel når man er på ferie.. :)

Skrevet

Hos oss ble d ca 3 gang i uka, altså samme som før vi sluttet med prevansjon.

Skrevet

Nei, vi tok det bare som det kom. Gadd ikke stresse. Ble gravid med en gang da til tross for at jeg ikke hadde noe som helst peiling på eggløsning og den slags.

Skrevet

hver tredje dag sånn ca..helt normalt..gikk ikke etter når jeg hadde eggløsning osv..aldri stresset med sånt jeg..og blitt gravid på 1. forsøk HVER gang..bare ha sex som normalt..og jevnt :) og ikke stresse med å bli gravid, for da blir det vanskligere å få det til..

Ha vanlig sex og lev som før :) så sitter den

Skrevet

Jeg fikk positiv EL-test på tirsdag, og hadde sex tirsdag, onsdag og torsdag.

Skrevet

Jeg har en merkelig syklus, så vi prøver å få til hver dag.

Vi er nygift i tillegg, så det kommer ganske naturlig, men hender jeg tenker at vi får ta en kjapp en - vet jo ikke om det er idag det klaffer!

Vi har ikke prøvd så lenge, men håper jo det klaffer nå :)

Skrevet

2 ganger om dagen den uka jeg regnet med å ha EL... Gravid med en gang.. :o)

Samboer skulle nok gjerne ha sett at det ble litt mer prøving.. hehe..

Skrevet

Hehe, ser noen planlegger mer enn andre. Vi bestemte oss for at om det klaffer, så klaffer det - vi skal ikke stresse det. Er jo vikitg å la det være naturlig også. Fokuset på det å kose seg og ikke "fort oss, nå kommer egget". Vi endret ikke på noe, men har sex ganske ofte uansett, ca hver dag - samboer jobber natt 3dager annenhver uke hvor det ikke skjer noe da:)

Skrevet

Dagen før EL og den dagen jeg hadde EL. Full klaff på første forsøk. :-)

Skrevet

Vi hadde som det passet oss, altså når vi hadde lyst:) Men må jo innrømme at det ble en del sex rett rundt eggløsninga da...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...