Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har skiftet tannlege (pga reiseavstand), og ringte i dag for å få en ny time. "Ja, kom i dag kl halv tre", sier damen så fint. Jeg ble jo helt paff, men det er vel egentlig greit å bare bli ferdig med det. Har ikke tannlegeskrekk heller, er bare litt skeptisk - he he.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 lykke til:-) gap høyt kanskje du får velge i premieskuffen etterpå:-)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 He he, ja. "Synd" at jeg har begynt et nytt og sunnere liv i dag da, ellers kunne jeg jo belønnet meg selv med en sjokolade - hi hi.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 du har fortsatt ferie har du ikke?? Begynn det gode livet når jobben starter du:-) fortsatt noe dager vi starter mandag:-)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 komma er luksus:-) Tasten henger seg opp her..
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Hø hø, jeg har ulønnet permisjon til august, så det er neppe så lurt... Skulle begynt igjen den 12. desember.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 oi du har det. Så digg da!! Nesten litt misunnelig jeg:-) men da kan du jo glætt vente til august med nyttårsforsettet... Hvilken klasse skulle du egentlig vært tilbake i? jeg har slampene på skolen..De eldste og desidert tøffeste:-)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Jeg skulle vært tilbake i niende. Jeg startet opp med ny åttende klasse i august 2006, og hadde de frem til jeg gikk i permisjon i desember samme år. Har litt lyst å søke andre jobber egentlig. F eks voksenopplæring (har grunnfag i norsk for andrespråklige)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå