*Anonymus Maximalus* Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Her kastes den ut i dag.. Orker ikke mer jul nå.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 ja!! nå er det over. (men det henger noen pepperkakehjerter i vinduet, de skal taes ned når jeg får mulighet tilå vaske vinduene skikkelig. dårlighusmor som jeg er fikk jeg ikke gjort det før jul )
snurkle Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har ryddet ut pynten, men treet er jo like fint nå som når jeg satte det opp 21. des, så da må jeg bare ha det litt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå