Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke kjent gutten min på 3dager. før det så har han rørt så mye på seg at magen nin har beveget seg skikkelig. men nå har det vært helt stillei 3dager. Er 20uker på veier det noe å vare redd før??? noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe å være redd for :-). Det er ca 6 uker til vi -som en regel- skal kjenne babyen hver dag. Jeg kjenner ikke liv daglig og noen ganger er det bare sånn små-bobling -mens andre dager er det skikkelig turning inni der. Jeg er 21 dager på vei. Hadde det vært noe galt tebker jeg du ville merket det på andre måter :-)

Skrevet

hahahahaha, 21 dager, ja...hmmm....nei, mente jommen meg 21 UKER hahahaha

Skrevet

Var ikke før i uke 23-24 jeg begynt å kjenne skikkelig bevegelse hver dag, før det var det mer i perioder - også noen dager uten.

Kommer jo ann på hvordan de ligger.

Skrevet

var på sykehuset med smerter på mandag,men da så alt greit ut. de fant ut at jeg hadde bakteriell vaginose fikk en slags krem jeg skulle ta. Og etter det så har det vært stille . Men jeg får vel bare smøre meg med tolmodighet. TAKK FOR ALL SVAR

Skrevet

er du bare 20 uker på vei har ikke alle kjent bevegelse enda:) det går nok bra skal du se...men kontakt føden viss du er redd....eg kjente spark tidlig og hun var kjempeaktiv....plutselig rundt uke 20 kjente eg ingenting over et døgn, det var veldig ulikt henne og vart veldig bekymret...de neste dagene var det lite liv....nå sitter hun og leker på gulvet:) av og til blir det stille....det er seinere i svangerskapet du virkelig skal bekymre deg viss u ikke kjenner liv.....men nøl ikke å kontakte profosjonell hjelp viss du er usikker på noe....drikk kald saft...kankje det hjelper:)

Skrevet

NÅ er jeg glad... satt på litt musikk og la meg på sofaen.så plutselig beveget magen min seg... så nå kan jeg slappe litt av igjen.. Det var noen lange 3dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...