Rita27 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Syntes vogna virker veldig smal og trang. Hva vill dere hatt i vogna? Lammeskinn, skinnpose, dunpose, dyne og/eller ulltepper? Noen forslag? Tenkte jeg skulle ut å handle utstyr i dag:)
LilleBanan blir storebror Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Hei Vi har brio duo, muli baggen der er litt bredere, usikker. Men jeg hadde værtfall tenkt å ha lammeskinn og dunpose. Får i mars jeg da så mener det skulle holde. Har ullpledd også om det skulle bite på. Men nå er jeg førstegangs å har ingen erfaring..... Men med ullundertøy på babyn, klær, lammeskinn og dubpose så skulle man da være godt rustet. Er vel noe med at man ikke skal ta helt av heller når det gjelder påkledning og div..he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå