♥Tullerusk♥ Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Føler meg som førstegangs jeg da (ikke at det er noe galt da)..hehe...menmen..Lurer man på noe så gjør man det...=o) Jo, kynnere...Kan det sammenlignes med å være støl i magen?? Eventuelt at det "klemmer" litt i magen? Jeg synes magen min er så hard for tiden..det er nesten snakk om hele tiden..Ikke nok med det, men litt vondt i ryggen også... Vet at bekkenet mitt har begynt å krangle med meg. Jeg som var så klar for å jobbe ut januar (har kontrakt t.o.m 1 feb)..det er snakk om under 4 uker...Hadde håpet å jobbe fullt disse ukene...men tror jeg må kaste inn håndkle neste uke...Skal da hverfall ha 50% sykmelding...Orker ikke å gå hjemme hele dagen heller...Har jobbet 100% helt til nå. Ble sykemeldt 100% for en og halv uke (altså fra 19/12 -29/12) nå fordi jeg rett og slett bare var sliten...Ellers er jo alt bra med meg...Vel det var... Måtte syte litt også. Men altså disse kynnerne jeg lurte på da..Noen som kan komme med synspunkter???? Tusen takk=o)
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2008 Glemte å si at jeg er 30+6 i dag...
Voyeur Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Høres veldig ut som "vanlige" kynnere- Når jeg er stresset/har mye å gjøre, er magen min nesten konstant hard. Blir myk når jeg setter meg ned og puster rolig en stund. Slik har det vært i mange uker, og er vel helt normalt. Hvis du derimot får vonde kynnere, at du kjenner det tar i magen, jeg får ondt i eggstokkene, en brennende følelse, er det et tegn på at man må ta det enda mere med ro.
grolla Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Har det sånn som deg. Når jeg er på jobb/driver med husarbeid eller noe slikt, er magen på en måte hard hele tiden, uten at det er vondt eller ubehagelig. Men noen ganger kan det ta skikkelig i, slik at jeg må puste litt ekstra, sette meg ned og vente til det går over. Noen ganger er det til og med ganske verkete nederst i magen, slik som rier, samtidig. Da tar jeg det veldig med ro, men det har aldri gjentatt seg flere ganger på rad enda, heldigivis, for det er litt tidlig. Men om et par uker er jeg helt klar for det altså (om man noen gang kan bli klar for noe så vondt.....) Har hørt at andre (eller senere)gangs gravide opplever mer mensliknende smerter, og det er også min erfaring, så jeg tar det med ro så lenge jeg kjenner godt med liv, og smertene ikke vedvarer eller gjentar seg hyppig. Lykke til uke 34 nå
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Tusen takk...Ble litt roligere til sinns nå=o) Har vært på jobb så ble ikke noe svar før nå..beklager...=o) Men det eneste jeg husker fra fødsel sist var murringer(?) i korsryggen...Kjente ikke noe i magen... Følte meg sliten bare, rett og slett...Så blir spennende å se om jeg får gå til det virkelig starter av seg selv denne gangen...Ble satt i gang sist... Vel, takk for svar da=o) klem og lykke til til dere også=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå