trudiz Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Gutten er veldi sytete for tiden og urolig om natten, litt redd eg gir han for lite mat. Vi pleier å avslutte måltidet når han ikke virker noe intressert lengre, snur seg vekk å ser på alt aent. og ikke gaper. Bør eg prøve lengre, at eg "gir opp" for tidlig? har fått en tann å eg tror det er en til på vei så kan jo være det som gjør det nå da
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Her er jenta 9 mnd i morgen og hun spiser: frokost: 1 porsjon grøt og 140 ml mme lunsj: 1 brødskive og kanskje 50-70 ml mme (noen ganger drikker hun bare vann til ) + litt frukt ettersom hvor sulten hun er middag: 1 middagsglass eller tilsvarende hjemmelaget + vann kvelds: 1 porsjon grøt og 140 ml mme får frukt innimellom hvis hun har lyst på
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Gutten vår spiser nesten akkurat det samme, bare at han får vann til morgengrøten, ikke mme. Så hender det også at han spiser to brødskiver til lunsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå