Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Det er alt 3åringen sier om dagen jo.. har ikke lyst til og sove, har ikke lyst til og pusse, har ikke lyst til og spise, har ikke lyst til og kle på meg, har ikke lyst, har ikke lyst, har ikke lyst.... im loosing my mind!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Det er en oppgradert versjon av "NEI!!!! VIL IKKE!!!", om 1-2 år blir "Har ikke lyst" oppgradert igjen til "Gidder ikke" ;-)
Mockanin Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Og etter det igjen så bare gidder dem ikke å høre når du sier noe som helst til dem. Og når du blir irritert og snakker høyere til dem for å få oppmerksomheten så får du bare et spørrende blikk og et "sa du noe, det hørte jeg ikke" og så "næh, vikke", "ikke mas a", "ikke nå", "har ikke tid" osv. osv
ormeynglet Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 snuppa her på 2.5 går for VIL IKKKE og ALDRIIII ..sjarmerende
snurkle Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Her gis svaret "kan ikke huske å ha spurt om du ville " som respons til til vil ikke/gidder ikke. Jeg prøver å kun spørre de om det er noe de kan få bestemme selv.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Er vel den herlige trassalderen som gjør sin inntreden, det ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå