Gå til innhold

min lille gutt på 5mnd fik en tann

Anbefalte innlegg

Skrevet

på 5 mnd dagen. han hadde en del feber og var ikke i form. er det flere som har barn som fikk tenner så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille fikk første da han var 4,5 mnd, og så kom nummer 2 nå i går, og nå er han 5,5. Har hørt at noen få blir født med tenner til og med :-)

Skrevet

født med tenner,? har du gitt paracett eller har han ikke hat vondt

Skrevet

Han har hatt litt vondt, og vært litt sutrete og mer våken om natta, men ikke så ille at jeg syntes det rettferdiggjorde å gi ham paracet. Så har sikkert vært relativt heldig. Prøvde dentinox, men er ikke sikker på om det virket, men det er jo sterkt så han får jo noe annet å tenke på en stundt i hvert fall. Har gitt ham en frosset våt frotteklut å tygge på et par ganger - det hjelper :-)

Skrevet

Tulla mi fikk to tenner da hun var 4 mnd gammel. Plutselig en dag saa var de bare der. Naa er hun litt over 5mnd og plages helt tydelig av en ny tann, men den lar vente paa seg.

Bruker ogsaa dentinox men foeler ikke det hjelper mye. Gir ogsaa kald frukt i babyfeeder og kald bitering - det hjelper noe.

Skrevet

Gutten vår er 5,5 mnd gammel og har akkurat fått to tenner. Det gjorde nok ganske vondt, for han har sovet dårlig og vært veldig sutrete noen dager. Er mye bedre i dag faktisk. Vi har bare smurt på dentinox, kunne sikkert ha gitt en stikkpille, men er litt skeptisk til smertestillende til små små, kanskje uten grunn). Skal kjøpe tannbørste til han i dag, tihi, får se åssen det går med pussinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...