Gå til innhold

Synspunkter på en sak....


Anbefalte innlegg

Skrevet

"stesvigerfar" hadde barna til en bekjent på akebrett hengendes etter bilen på jordet. Hadde et øyet på de hele tiden da.

Hva synes dere om dette?

Barna synes det var helt knall, hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Galskap!

 

Farlig, uansvarlig, og ikke minst skadelig - barna måtte jo puste direkte i eksosen fra bilen. Hvor gale kan noen bli!!!

Skrevet

Må jo finnes tryggere aktiviteter som barna syns er knall!!!!

Skrevet

Jeg syns han høres ut som en mann som trenger å få beskjed om hva som ikke er greit og hva som er greit i forhold til barna. Direkte og tydelig beskjed!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det syns jeg var en helt unødvendig ting og gjøre.

 

Min x og noen kamerater drev med dette når de var unge, de kasta seg etter en bil, og hang der så lenge de kunne. Galskap! Men at en voksen person gjør dette FOR barna, er enda verre

Skrevet

Høres knall ut for ungene. SLikt er vanleg på gårdene her og. Kjører selvfølgelig ikke fort då ungane elsker det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...