monyh Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 "stesvigerfar" hadde barna til en bekjent på akebrett hengendes etter bilen på jordet. Hadde et øyet på de hele tiden da. Hva synes dere om dette? Barna synes det var helt knall, hehe....
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Galskap! Farlig, uansvarlig, og ikke minst skadelig - barna måtte jo puste direkte i eksosen fra bilen. Hvor gale kan noen bli!!!
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Må jo finnes tryggere aktiviteter som barna syns er knall!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg syns han høres ut som en mann som trenger å få beskjed om hva som ikke er greit og hva som er greit i forhold til barna. Direkte og tydelig beskjed!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Det syns jeg var en helt unødvendig ting og gjøre. Min x og noen kamerater drev med dette når de var unge, de kasta seg etter en bil, og hang der så lenge de kunne. Galskap! Men at en voksen person gjør dette FOR barna, er enda verre
AnonymMamma Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Høres knall ut for ungene. SLikt er vanleg på gårdene her og. Kjører selvfølgelig ikke fort då ungane elsker det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå