Gå til innhold

Noen her med få Eggløsninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvordan syklusene deres forløper....Er de faste på x antall dager, eller varierer de? Jeg klarer nemlig ikke finne EL hos meg nå (på eltester) - Har vært hver måned før.

Jeg har sykluser på eksakt 29 dager og ellers alt normalt. Kan jeg ha normale sykluser og alikevel ingen EL da? Eller er testene mine for dårlige? (bruker strimmel og de blir bare nesten på dag 15).

Jeg mener - Hvis man IKKE har EL, kan man da ha normal menstruasjonssyklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror at du har el hver mnd siden du har så stabil syklus.... og d er ikke alle som slår ut på di billigtestene.... bruk litt mer penger på el test cb eller qr. så skal du se di slår nok ut....

jeg tror du har el hver mnd hvertfall pga din så stabile syklus....

lykke til:)

Skrevet

Takk! Godt å høre. Jeg ble bekymret. Skal forsøke med Digitalttest i stedet. ...

Skrevet

Jeg lurer også på det samme! Bestilte en pakke med 21 EL-tester fra billigetester og brukte opp alle sammen i løpet av syklusen uten å finne eggløsning....ble nesten litt redd for at jeg kanskje ikke hadde hatt eggløsning:( Tror jeg også har ganske stabil syklus så håper timinga vår stemte:)

Skrevet

hei! jeg regner med at jeg har veldig få eggløsninger da jeg får mens alt fra 1-3 mnd, som regel 2-2.5mnd. veldig frustrerende! men når du har så stabil syklus så har du også stabil eggløsning. lykke til med prøvingen!

Skrevet

Uff. Det må være frustrerende ja. Jeg er i gang med prøvingen igjen etter 4 IVF, hvor det da først i ettertid er blitt funnet ut at mannen sæd er for dårlig pga infeksjon. Den er blitt bedre etter antibiotikakur og vi kan nå prøve på egenhånd iflg legen. Og så finner jeg ikke El, ikke sant....men prøver digitalt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...