lillejentami Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Datteren min er våken, heele tiden... på natten. ingen grunn, prøvd alt!! gode råååd! A
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Det var første tanken min og, hehe, hvor gammel er hun? Og er hun "like blid" -skikkelig våken og "klar" liksom? Eller virker det som om hun fortsatt er litt inni søvnen?
millymolly&mini Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Mitt råd: 1. Bestill deg kiropraktortime. Det kan være at - selv om det er lenge siden fødsel - at jenta di har vondt i nakken/ryggen pga riene/pressriene. 2. Kutt ned på antall timer hun sover på dagen. 3. Det kan være hvis hun drikker kumelk - at det er det som gjør henne urolig og våken. Kutt alle melkeprodukter i et par-tre dager. Så forsøker du deg med melkeprodukter i en dag/to Ei venninne prøvde ut alle disse tre rådene, og jenta hennes sover nå om natta. Lykke til
reekleim *fødeklar* Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Er hun fortsatt imagen??? hehehe sån at hun spreller så at du ikke får sove?
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 hahaha, DET hadde jo gitt innlegget en litt annen betydning, ja, hahaha.
lillejentami Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2008 he, he beklager: hun er et år og 8 mnd og helt gaal våken..
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Ettersom jeg husker har alle barn en sånn periode. Jeg husker når det sto på her at vi passet på å ikke skru på lys, ikke gi mat -ja, i det hele tatt ikke gi han noe å gjøre som kunne få han til å tro at det dagen, men faktisk natten hvor alle sover :-). Jeg kontaktet helsestasjonen på et tidspunkt også (husker ikke helt hvor gammel sønnen min var, men...) og da fikk jeg et godt råd om å ikke la han sove på dagen etter kl halv 3. Syntes det var litt rart at de kunne sette et så spesifikt tidspunkt på det, men det gikk ikke lenge etter vi innførte det at sønnen vår roet seg med det og sov godt om natten igjen. Sier bestemt ikke at dette er noe fasit, for jeg vet et vennepar av oss slet med dattera si i godt over et halvt år -SKIKKELIG slitsomt, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå