Gå til innhold

Hei Mamalari.. Litt detaljerte spørsmål men ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har spådd meg tidligere, og da viste det sterke utslag på mars, og at vi får en gutt. Ser du dette fremdeles?

Sambo forandrer ikke mening på om han vil ha flere barn, så jeg håper fremdeles på et lite "uhell", da han ikke alltid har noe lyst til å hoppe av i svingen ;)

Det jeg lurer litt på, er om jeg har noen eggløsning i det hele tatt? Har litt problemer med for lav B12 og for mye prolaktin. Får du opp noe ja eller nei på dette spørsmålet? Nå fikk jeg mensen den 29 desember, og skal da normalt ha EL den 11-12 januar, kan du se om dette stemmer? Egentlig skal vi etter mine beregninger ha råkt på EL flere ganger nå, men det har ikke blitt noe resultat enda ;)

Jeg er født 18.11.75

Han er født 04.02.75

Vennlig hilsen meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får fortsatt opp mars ja;)

Ser ut til at du litt 'problemer' med eggeløsning. At den på en måte er litt uregelmessig, og du ikke har den hver månde. Men det vil ikke hindre noen graviditet på deg, for som sagt får jeg opp mars:)

Skrevet

Takk for svar. Da får jeg håpe på mars da :)

Er ikke snakk om at jeg lurer samboeren min på noen måte altså. Han er fullstendig klar over risikoen når han ikke hopper av i svingen. Skulle det skje et "uhell" tror jeg han vil takle det greit ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...