Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 10 uker til termin og fly til london... ok det vel??
Gjest Orkideen Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Tror det er helt greit. Men det er ulike regler fra flyselskap til flyselskap, så ta kontakt med flyselskapet du skal reise med og hør hvilke retningslinjer de her. Enkelte selskap krever en legeattest når du er så langt ut i svngerskapet. Ønsker deg en god tur!
wennis Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Sas har disse reglene, tror det er ganske gjengs på de fleste selskap, men sikkert lurt å sjekke i tilfelle. Forsikringa også. Inntil 4 uker før termin: Ingen begrensninger. Mellom 2 til 4 uker før termin: For reise mellom 2 og 4 uker før termin kreves det en legeerklæring. Reisetiden for hver enkelt strekning kan ikke overstige 4 timer. Mindre enn 2 uker før termin: Gravide aksepteres ikke.
Rebekka og tre vidundere Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg var i uke 32 da jeg fløy til Spania! Det gikk helt fint. Fikk litt hetta da jeg var på et shoppingsenter der nede og fikk kynnere med 10 min mellomrom. Da kom panikken for å føde i Spania og deretter reise hjem med en nyfødt baby. Heldigvis ga kynnerne seg og jeg reiste hjem da uken var over. Kjøp støttestrømper, drikk masse vann, beveg deg (inkludert forbevegelser) ofte. Da slipper du faren for blodpropp. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå