Bethenc Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Da får vi bringe frem mot til: å "stå i mot" gravide venninner å se barnevogner overalt å se gravide mager overalt å ikke la det knekke oss, men heller bringe oss stå på mot til å takler nederlag og oppturer, for å stå på å takle det psykiske dette bringer med seg til oss alle. Og med dette så sprer jeg alt jeg kan positivt "stå på mot" STÅ PÅ JENTER!!!! Masse masse lykke til til oss alle som skal i gang igjen nå på nyåret mange mange varme klemmer fra ei som skal ringe inn og medele den dårlige nyheten min - men som da starter på nytt igjen.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Det er i motbakker det går oppover! Det er for jævlig å se gravide overalt når en sliter, det vet jeg alt om. Men en dag så kommer din lykkedag, Bethenc! Håper du får en god nyhet nå som du starter på nytt igjen. Lykke til!
Bethenc Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Takk. ringt inn og snaket med de, og de skulle sette opp time til å sette inn i uke ... såda er det bare 5 uker igjen..hehe.. holder på med tegninger for å bygge ut huset, så konser kjempe masse på det nå for å få tiden til å fly... greit å ha noe å holde fingrene fatt i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå