GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei er små kvalm ømme bryster, sliten, skal ha mensen i dag men har ikke kommet ,fortidlig å teste nå? er nervøs...siden njeg har mistet 2 ganger før og har ingen barn fra før av=(
Mauameg Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Hvis du skulle hatt mensen idag er det ikke for tidlig å teste, bare å sette i gang å ta en test ) Noen tester kan man til og med ta 4 dager før man venter mensen.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 hmm er nervøs ass. Forrige gang jeg var gravid slo en clear blue digital test ut posetivt men hos legen neg, rart? Er redd for å teste for hvis den er posetiv og at jeg mister igjen?=( kanksje bedre å tro at man har en forsinket mens? hvis du skjønner?
Mauameg Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Skjønner hva du mener... du kan jo eventuelt bare vente å se noen dager også da. Jeg hadde ikke orket å vente da men, men jeg er så nysgjerrig av meg også da, så jeg hadde nok tatt en test med gang ) Men lykke til i hvert fall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå