AO3 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Ved midnatt nyttårsaften spurte samboeren min om jeg vil ha baby sammen med ham, og det er jo ingenting jeg vil mer enn det! Endelig er jeg ferdig med denne ventingen!! Er veldig spent, og ikke så rent lite nervøs, på hva som kommer til å skje nå framover. Vi kommer nok til å holde på som før, bare uten p-piller, så får vi se hva som skjer! Jeg kutter ut p-pillene på fredag, tenkte jeg. Begynner da første pp etter "mensen" jeg da får? Eller begynner den etter den første "ordentlige" mensen jeg håper jeg får etterhvert? Aner ikke hvor lang tid kroppen bruker på å komme tilbake til normalen etter p-pillene, og uten piller har jeg uregelmessig mens, så er litt spent på hvordan dette kommer til å bli.
Venter på 3_de spire Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Heisann!! Så spennende da! En fin måte å gå inne i det nye året på. Håper det klaffer for dere kjapt!! Angående prøving etter p-piller vet jeg ikke, men det er det sikkert noen andre som vet. klem
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Nei, så kjekt:) D e utrolig gøy å være igang:) Var du inne på snart klar en stund? Syns å kjenne igjen nicket ditt fra da jeg var der en mnds tid:) Når du får mensen etter du har sluttet på pillene er du igang med 1pp på første mensdag:) Lykke til:)
AO3 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Stemmer det, jeg har vært inne på Snart klar en stund. Da starter vi med 1pp i begynnelsen av neste uke, da...! Bestilte akkurat graviditetstester på nettet... Det kan jo være det tar en stund før jeg får bruk for dem, men kjekt å ha.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Ja, godt å ha noen liggende:) Jeg går og venter på om mens kommer eller ikke søn-tirs en plass...Håper den holder seg unna denne gang...men sitter her og føler den er på vei..Litt tidlig men murringer allerede...
vimsesvimsen Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Jeg er her jeg også! =) Var en del inne på snart klar samtidig som dere andre her. Legen har endelig gitt klarsignal på at vi kan begynne å prøve! Sniker litt i kulissene her enda, og prøver å tenke på andre ting. Har el denne uka så blir spennende!
blirjegsnartmamma Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Så koselig Jeg har det på samme måte som deg, akkurat sluttet med pillene, og veldig uregelmessig syklus uten, så er vanskelig å regne ut når EL skal være.. Men er bare å prøve, og krysse fingre og tær Lykke til!!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Joiner deg eg:-) Vi har nemlig snakka om det eit halvt års tid,planen var å kanskje å slutte på piller i mars,men da klokka slo midnatt til 01.01.08 "spurte" han "skal du slutte på pillene no"?og så skjer det når det skjer.....Venter mens forsåvidt idag,så dette blir spennende... Lykke til:-)!!!
AO3 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2008 Så bra, da! Masse lykke til. Du er heldig som vet når el er, det må jo være inspirerende. Selv gidder jeg ikke å slutte med p-pillene før på fredag, for jeg har lyst på en TR-fri helg. hehe
AO3 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2008 Så koselig at det er flere av oss! Tenk så hyggelig hvis vi får følge hverandre inn på 1.tri. Det hadde vært noe det, ikke sant?
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 bestilte tester idag eg og,hehehehe... Men då har vi dei i hus,i tilfelle;-).....
blirjegsnartmamma Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Håper det Hadde vært så koselig å ha noen å "være sammen med" hele veien!!
monta77 Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 sist jeg ble gravid var det rett etter pilleslutt! en en uke etter avsluttet mens ble det "hole in one" :-) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå