Gjest janbaby FØDEKLAR :) Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 No e d 3min imellom.. Vondt..
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Ønsker deg masssssse lykke til i timene fremover=)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 ønsker deg lykke til med fødslen,men har du ikke tenkt deg på føden snart,med 3 min.mellomrom, hadde jeg reist
Gjest janbaby FØDEKLAR :) Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Joda, dro på sykehuset i 8 tia, sendt hjæm for å vent på regelmessige ria.. Men d bli d itj.. Variere veldi.. prøve å søv imellom..
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Eg har hoppa te hver gang eg har fått sms idag, trodd det va deg Eller håpa d va deg Fortsatt lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå